سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

این کتاب همان طور که از نامش پیداست ، در باره قانون جاذبه Low of Attraction  سخن می گوید و گویا برگردان فارسی آن به زحمت خانم نفیسه  معتکف به چاپ ششم رسیده است . هر چند که تاریخ تولد در شناسنامه اش ثبت نیست .

"راز آشنایان را شکی نیست که شواهدی از "قانون جاذبه" نه با این نام بل با نام هایی همانند در اندیشه و ادبیات ما موجود است . پس چون "سه نگردد بریشم ار او را پرنیان بخوانی و حریر و پرند" همه ی آن ناظر به یک منظرند : "هر چه بجویی ، همان می شوی ".

چون متن اصلی آن را در اختیار ندارم ، از این رو بررسی برگردان مترجم آن میسر نیست . تنها می ماند اظهار نظر درباره ی ظاهر کتاب . طرح روی جلد { البته طراح روی جلد کوشیده است تا طرحی شبیه به روی جلد اصلی (که من آن را در سایت Amazon دیده ام ) در اندازد !} ، حروف چینی و در کل  شکل و شمایل خود کتاب بر خلاف نامش چندان مرا جذب نمی کند . کتاب نوشته مایکل لوسیر –کارورزNLP  و یکی از "آموزگاران راز" در ویکتوریای کانادا- است و عنوان فرعی آن (the science of attraction more of what andless of what you don’t)  به فارسی  برگردانده نشده است. چاپ ششم آن در شمارگان 5500 نسخه در سال 86 به چاپ رسیده است .

این هم گوشه ای از متن کتاب به نام " چگونه قانون جذب زندگی مرا تغییر داد" که سبب برق گرفتگی من شد:

" قبل از اینکه چیزی در مورد قانون جذب یاد بگیرم ، از زندگی حرفه ای ام راضی نبودم .درگیر شغلی بودم که مرا به هیچ جا نمی رساند و هیچ فرصتی به من داده نمی شد تا خلاق باشم. ساعات طولانی کار می کردم و وقت کمی برای پرداختن به علایق بیرونی ام داشتم . حتی با اینکه خوابی دیده بودم که برای رها کردن کارم به من انگیزه میداد، این کار را نکردم . هشت سال طولانی در آن شغل دوام آوردم چون به درآمدش نیاز داشتم .

به هر حال ، به محظ اینکه در مورد قانون جذب چیزهایی یاد گرفتم ،همه چیز تغییر کرد. شروع به پیگیری خواسته هایم کردم. مثل مربیگری و تدریس ، که احساسی خوب به من میداد. بنابراین نتیجه گرفتم که "احتیاج دارم بیشتر به این کار بپردازم ". از قانون جذب استفاده کردم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورم و فرصتها وموقعیتها را برای مربیگری و تدریس جذب کنم .آرزوهای من شناسایی شد ، اما بتدریج ، از عهده آن برآمدم که کار فرمای خود را متقاعد کنم که فقط چهار روز در هفته کار کنم ، که اولین بار بود کار فرمایم به چنین کاری تن می داد . به مدت پنج سال ، چهار روز در هفته کار کردم که بعد به سه روز در هفته تقلیل یافت و همزمان حواسم را بر کار مربیگری ام متمرکز می کردم . در سال 2000 کارم را ول کردم و هرگز به گذشته نگاهی نیانداختم .

و امروز از زندگی حرفه ای ام راضی هستم . هرگز تا این حد احساس سر زندگی و خلاقیت نکرده بودم. ازمن می پرسیدند چطور زندگی ام این قدر عالی و معرکه است . بنابر این من این حکایت را برایشان می گفتم ، و اینکه درک قانون جذب بود که همه چیز را برایم میسر کرد..."

 امیدوارم با " قانون جذب" زندگی تان را بهبود بخشد!

 

 


[ یادداشت ثابت - شنبه 96/10/24 ] [ 12:38 صبح ] [ غلامعلی عباسی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غلامعلی عباسی متولد 1340 دبیر بازنشسته زبان انگلیسی در شهرستان اردبیل هستم این وبلاگ دفتر یادداشت بنده است . هر مطلبی که به یادگیری بیشتر زبان انگلیسی کمک نماید و به نظر بنده مفید باشد در این وبلاگ جمع آوری نموده ام و با علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی به اشتراک گذاشته ام . در حد امکان منابع مطالب اعلام می گردد . امیدوارم مورد پسند و استفاده دانش آموزان و دانشجویان زبان انگلیسی واقع گردد .
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 251
کل بازدیدها: 277729