سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

داشتن شغلی که بتوانید در هرجایی آنرا مدیریت کرده و محدودیت های فیزیکی خاصی نداشته باشد واقعاً هیجان انگیز است اما چه شغل هایی این ویژگی را داشته و درآمد مناسبی دارند؟

به گزارش آلامتو و به نقل از  ibazaryabi.com؛ بیشتر ما همواره رویای راه‌اندازی کسب و کار خودمان را در سر می‌پرورانیم. در بیشتر موارد نیز یک شرکت نقلی با دیوارهای رنگی و چیدمان عالی به ذهنمان می‌رسد. اما بهتر است بدانید که پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر نیاز به مکان فیزیکی برای راه‌اندازی یک کسب و کار را از میان برده است. در حقیقت شما می‌توانید کسب و کار آنلاین خود را همین امروز بدون هیچ هزینه‌ای راه‌اندازی کنید. برای آغاز یک کسب و کار آنلاین تنها چیزی که به آن نیاز دارید مهارت است. بنابراین با داشتن مهارت و یک ایده‌ی منحصر به فرد همین امروز می‌توانید استارت کار خود را بزنید. در این مطلب چند ایده‌ی منحصر به فرد که می‌تواند برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین مناسب باشد را با هم بررسی می‌کنیم. پس اگر شما هم آرزوی داشتن یک کسب و کار آنلاین برای خود را دارید در این مطلب همراه ما باشید.

7 ایده برای شروع کسب و کار آنلاین

1. مشاور سئو

اگر در زمینه‌ی بهینه‌سازی موتورهای جستجو و استفاده از ابزارهای آن مانند گوگل آنالیتیکس مهارت دارید می‌توانید به عنوان مشاور سئو فعالیت خود را آغاز کنید. زیرا بسیاری از صاحبان کسب و کار در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌های سایت خود و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو دچار مشکل هستند. با توجه به این موضوع نیز که توجه به سئوی سایت به یک مزیت رقابتی در عصر جدید تبدیل شده است بنابراین آموزش سئو و مدیریت آن می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آغاز یک کسب و کار آنلاین باشد.

2. مربی گری کسب و کار

اگر دانش یا تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی راه‌اندازی یک کسب و کار موفق را دارید می‌توانید از آن برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین استفاده کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از افرادی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اطلاعات کافی در مورد چگونگی راه‌اندازی کسب و کار خود ندارند. بنابراین شما می‌توانید به کمک انتشار مقالات و یا تهیه‌ی پکیج‌های آموزشی دانش خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. توجه داشته باشید که برای این کار نیاز به سرمایه ندارید. به عنوان مثال شبکه‌ی اجتماعی لینکداین موثرترین ابزاری است که از طریق آن می‌توانید به اهداف خود دست یابید.

3. راه‌اندازی یک فروشگاه تخصصی

این نکته را به یاد داشته باشید که در هر زمینه‌ای فعالیت کنید مطمئنا مخاطبانی خواهید داشت. فرقی ندارد که در زمینه‌ی طراحی یک نرم‌افزار تخصصی فعالیت داشته باشید یا در زمینه‌ی تولید عروسک‌های خانگی. به هر حال مخاطبان شما پس از جستجو به شما خواهند رسید. بنابراین با آگاهی از قواعد و قوانین تجارت الکترونیکی و راه‌اندازی یک سایت و یا یک پیج تخصصی در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌توانید کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. مسئله‌ی مهمی که در زمینه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد بخش پرداخت آن است. اما امروزه این موضوع با شکل‌گیری سامانه پرداخت امن زرین پال بسیار ساده شده است.

همچنین اگر نمیخواهید وارد جزئیات بحث فروش شوید میتوانید با یکی از سیستم های همکاری در فروش اینترنتیهمکاری کنید.

4. مدیر شبکه‌های اجتماعی

امروزه دیگر اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. بنابراین بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند که مدیر شبکه‌های اجتماعی آن‌ها به صورت کاملا تخصصی بر رسانه‌های آن‌ها نظارت داشته باشد. بنابراین مهارت مدیریت شبکه‌های اجتماعی به صورت تخصصی و ارائه تقویم محتوایی دقیق برای انتشار پست‌های شبکه‌های اجتماعی در کنار تعامل اثربخش با مشتری در این شبکه‌ها یکی از مهمترین بخش‌های کسب و کارهای امروزی است. اگر در این زمینه مهارت کافی دارید می‌توانید با فعالیت تخصصی در لینکداین با شرکت‌های بزرگی که به دنبال مدیر شبکه‌های اجتماعی هستند ارتباط برقرار کنید.

5. طراحی وب

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی اهمیت طراحی تخصصی سایت روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین اگر به عنوان یک طراح وب بتوانید تخصص خود را در زمینه‌ی طراحی سایت برای برندها افزایش دهید. می‌توانید با طراحی سایت شرکت‌های بزرگ به عنوان یک آزادکار کسب و کار آنلاین خود را آغاز کنید. خوشبختانه امروزه پیدایش ابزارهای ارتباطی مانند اسکایپ و … امکان برقراری ارتباط و بستن قرار داد را تسهیل کرده‌اند.

6. بازاریابی وابسته

امروزه دیگر تمام برندها و کسب و کارها از اهمیت بازاریابی دهان به دهان آگاه هستند. بنابراین اگر یک سایت و یا وبلاگ شخصی پرمخاطب داشته باشید می‌توانید با انتشار مطالبی در مورد محصولات یک برند در پیشبرد بازاریابی دهان به دهان آن‌ها نقش موثری داشته باشید. اگر تخصص و دانش اندکی نیز در زمینه بازاریابی داشته باشید به راحتی موفق خواهید شد یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای ممکن را به صورت آنلاین برای خودتان راه‌اندازی کنید.

7. پشتیبانی فنی ریموت

 

بسیاری از کسب و کارهای کوچک معمولا پشتیبان فنی تمام وقتی را برای شرکت خود استخدام نمی‌کنند. اگر شما به عنوان یکی از افراد فعال در زمینه‌ی IT تخصص کافی داشته باشید. می‌توانید با پشتیبانی فنی چند کسب و کار اینترنتی کوچک به صورت همزمان بدون نیاز به سرمایه برای خود کسب و کار ایجاد کنید.


[ یادداشت ثابت - شنبه 96/7/30 ] [ 1:57 صبح ] [ غلامعلی عباسی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غلامعلی عباسی متولد 1340 دبیر بازنشسته زبان انگلیسی در شهرستان اردبیل هستم این وبلاگ دفتر یادداشت بنده است . هر مطلبی که به یادگیری بیشتر زبان انگلیسی کمک نماید و به نظر بنده مفید باشد در این وبلاگ جمع آوری نموده ام و با علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی به اشتراک گذاشته ام . در حد امکان منابع مطالب اعلام می گردد . امیدوارم مورد پسند و استفاده دانش آموزان و دانشجویان زبان انگلیسی واقع گردد .
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 276958