سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

« چارلز داروین » دانشمند بزرگ انگلیسی در قرن نوزدهم به گیاه شناسان کمک کرد تا بهتر بتوانند پژوهش خود را در باره چگونگی تکامل گیاهان و همینطور حیوانات از نیاکان ساده تر از خویش را ادامه داده و اطلاعات زیادی کسب کنند .

 

« اکولوژی » علمی است که از یک طرف ساختمان و اساس و محیط زندگی گیاهان و از طرف دیگر پراکندگی نوع آنها را در سراسر جهان مورد مطالعه قرار می دهد .

 

 

اهمیت کتاب رمان 1948 اورول دقیقا به دلیل بیان پیشگویانه همین وضعیت جدید درماندگی انسان است که بر عصر حاضر حاکم شده است .

 

کتاب ما و 1948 هر دو جامعه ای کاملا خشک و مقرراتی را به تصویر می کشند که در آن انسان فقط یک شماره است و فردیت خود را به تمامی از دست می دهد .

 

 


[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 99/5/10 ] [ 10:26 عصر ] [ غلامعلی عباسی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غلامعلی عباسی متولد 1340 دبیر بازنشسته زبان انگلیسی در شهرستان اردبیل هستم این وبلاگ دفتر یادداشت بنده است . هر مطلبی که به یادگیری بیشتر زبان انگلیسی کمک نماید و به نظر بنده مفید باشد در این وبلاگ جمع آوری نموده ام و با علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی به اشتراک گذاشته ام . در حد امکان منابع مطالب اعلام می گردد . امیدوارم مورد پسند و استفاده دانش آموزان و دانشجویان زبان انگلیسی واقع گردد .
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 85
کل بازدیدها: 277247